Home | Updates | Joris Rail Classic | Joris Webs

Dloks: BR 218:


Foto's:


De 218 206-1.Op de foto ziet u de 218 206-1 met zijn RE Trier-Köln Messe Deutz op 02/01/2007, bij het buitenrijden van het stationnetje van Jünkerrath. Heden ten dage is al een groot deel van het station opgebroken, daar waar er vroeger vele sporen, waarvan 5 aan het perron, lagen zijn het er nu 2 en een kop spoor, een 4de spoor is overgroeit, en de wissels zijn verwijderd... naast het station kan men nog een oude locloods te kerkennen, maar heden is er een bandencentrale voor en in gevestigd.
De 218 387-9.De 218 387-9 heeft samen met een andere 218 een SE/RE trein naar Bad Vilbel gebracht. Het eerste deel zal verder rijden als RE naar Glauburg-Stockheim, terwijl deze 218 387-9 het tweede deel als SE naar Nidda zal duwen. Bad Vilbel, 28/09/2011.
De 218 387-9.De 218 387-9 rangeert te Nidda, ergens in een ver verleden...
De 218 415-8.De 218 415-8 sleept een stam dubbeldekkers uit Glauburg-Stockheim als RE naar Frankfurt am Maon, Nidderau-Eichen, 16/09/2011.
De 218 422-4.De 218 422-4 en de 218 445-5 haasten zich met hun EC uit Zürich naar München. 07/01/2012.
De 218 423-2.De 218 423-2 staat klaar om als RE-trein naar Munchen te vertrekken. Mühldorf, 05/11/2011.
De 218 436-4.De 218 436-4 met een IRE naar Lindau Hbf. Let op de bareelwachtersgebouw.07/01/2012.
De 218 436-4.De 218 436-4 met een IRE naar Stuttgart. Daarnaast de 928 543 naar Friedrichshafen Hafenbhf.
De 218 462-0.De 218 462-0 is opweg als RE van München Hbf naar het mistige Buchloe, en zal zodadelijk zijn eindstation bereiken. Buchloe, 06/11/2011.
De 218 494-3.De 218 494-3, IC1219 'Ski Express Arlberg' Frankfurt/M-Landeck(A).07/01/2012.
De 218 494-3.De 218 494-3 wacht op haar volgende inzet in het depot van Lindau. 07/01/2012.
De 218 494-3.De 218 494-3, met IC1218 'Ski Express Arlberg' Landeck-Frankfurt/Main. Lindau, 07/01/2012.
De 218 423-2.Nadat de 218 498-4 als RB uit Glauburg-Stockheim aankwam te Bad Vilbel vertrok hij even later terug in de andere richting. 14/09/2011.

Terug

Over mij | Sitemap | Disclaimer | Contact | ©2001-2023 Joris De Mol